بازیابی کلمه عبور

سوالات متداول مشتریان

 

زنجان تخفیف چیست؟
زنجان تخفیف وب‌سایتی است که آخرین و بهترین تخفیف‌های رستوران‌ها،‌ مراکز ورزشی،‌ مراکز تفریحی،‌ فروشگاه‌ها،‌ هتل‌ها و غیره را تا ۹۰٪ تخفیف ارائه می‌دهد. شعار ما «قیمت کمتر سود بیشتر!»

 

من به تخفیف ها علاقه‌مندم،‌ چگونه ثبت‌نام کنم؟
ثبت‌نام در زنجان تخفیف کمتر از ۱ دقیقه طول می‌کشد. روی گزینه ثبت نام کلیک بفرمایید. نام،‌ پست الکترونیکی (آدرس ایمیل) و رمز عبور دلخواه خود را وارد کرده و دکمه ثبت را فشار دهید. ایمیلی مبتنی بر تأیید ثبت‌نام شما برایتان ارسال خواهد شد.

 

تخفیف در لحظه به چه معناست ؟

یعنی یک لحظه پس از خرید میتوانید از تخفیف خود استفاده نمایید.

 

100% تخفیف به چه معناست ؟ 

100% تخفیف به این معناست که این تخفیف شامل تمامی خدمات آن خدمات دهنده می باشد . 100% تخفیف به این معنانیست که آن خدمات دهنده به شما 100 درصد تخفیف می دهد ! بلکه به این معناست که با خرید این کوپن شما از تمامی خدمات آنجا با درصد تخفیف ذکر شده در صحفه تخفیف برخوردار می شوید.

 

من به تخفیفات علاقه‌مندم،‌ چگونه آن‌ها را به‌صورت روزانه دریافت کنم؟
برای دریافت تخفیفات روزانه، در خبرنامه ما ثبت‌نام کرده و تخفیفات روز را به‌صورت روزانه دریافت کنید.

 

من به زنجان تخفیف علاقه‌مندم،‌ این زنجان تخفیف دقیقاً چه مواردی را شامل می‌شود؟
در بخش درباره ما و همچنین سوالات متداول شرکای تجاری زنجان تخفیف جزییات زنجان تخفیف آمده است که کوپن شامل چه مواردی می‌شود. البته در اکثر مواقع مراکز دارای سرویس‌های دیگری نیز هستند که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید اما آن سرویس‌ها، شامل کوپن تخفیف شما نمی‌شوند.

 

من به زنجان تخفیف علاقه‌مندم،‌ سفارش خود را ثبت کرده اما پرداخت نکرده‌ام.
در این صورت سفارش خود را لغو نکنید،‌ پرداخت کرده و کوپن خود را دریافت کنید.

 

کد کوپن خود را باید در روز پرداخت استفاده کنم؟
خیر! شما می‌توانید با توجه به مهلت استفاده هر تخفیف که در قسمت توضیحات نوشته شده است، بعد از تماس و هماهنگی، به مجموعه مورد نظر مراجعه بفرمایید.

 

من تخفیفات را خریده‌ام اما کد کوپن را دریافت نکرده‌ام !

وقتی خرید میکنید مستقیما به صحفه ای باز میگردید که میتوانید کد های خود را ببینید و از آن ها استفاده کنید . پس از خرید کد های شما به شما پیامک می شوند و پس از خرید فاکتور خرید شما به ایمیل شما ارسال می شود پس وارد ایمیل خود شده و پوشه های Inbox  و Spam و Junk را چک نمایید . بعضی اوقات ایمیل ها در پوشه های نادرست جایگزین می شوند .

بعد از خرید هم همواره کد های تخفیف شما در بخش حساب کاربری > کد های تخفیف موجود هستند و می توانید از وضعیت و ... آنها اطلاع حاصل نمایید . به منظور اطلاع بیشتر این لینک را مطالعه نمایید .

چنانچه کوپن های خرید خود را نیافتید مشکل خود را به پست الکترونیکی info@zanjantakhfif.com ارسال کنید و یا با شماره 02433529320 پشتیبانی سایت تماس بگیرید. ما در اسرع وقت مشکل شما را بررسی کرده و آن را رفع خواهیم کرد.

 

آموزش خرید از وبسایت (حتما مشاهده شود )

 

 

چگونه از کد تخفیفی که خریدم استفاده کنم ؟

به دو صورت می توانید از کد تخفیف خود استفاده نمایید 

   1 - بعد از کلیک بر روی گزینه چاپ فاکتور ، فاکتور برای شما به نمایش در می آید ، در فاکتور کد تخفیف شما ذکر شده حال اگر تخفیف شما آبی باشد شما نیاز دارید از فاکتور پرینت بگیرید و به فروشگاه مورد نظر بدهید و از خدمات آنجا استفاده نمایید .

   2  - اگر تخفیف شما سبز باشد می توانید بعد از خرید فاکتور خود را دانلود نموده و یا از آن عکس گرفته و به محل مورد نظر رفته و کد تخفیف را ارائه بدهید و از خدمات آنجا استفاده نمایید .

 

من کد کوپن را دریافت کرده‌ام،‌ پیش از رفتن به محل استفاده از آن باید چه‌ کار کنم؟
ممکن است شما برای مراجعه به آن مکان نیاز به گرفتن وقت قبلی داشته باشید؛ بنابراین با خدمات دهنده تماس بگیرید. این موارد در بخش مربوط به شرایط استفاده تخفیف نوشته‌ شده است که کافی است قبل از مراجعه به محل، این بخش را مطالعه کرده و طبق آن عمل کنید.

 

من کد کوپن را دریافت کرده‌ام،‌ چند نفر می‌توانند از آن استفاده کنند؟
هر کسی می‌تواند از کوپن خود یک‌بار استفاده کند؛ بنابراین این تعداد به مشخصات کوپن وابسته است و تنها در اختیار یک نفر می‌تواند قرار بگیرد.

 

من کد کوپن را دریافت کرده‌ام،‌ اما نمی‌توانم آن را استفاده کنم
هیچ مشکلی نیست ! به ما خبر داده یا  کوپن خود را به دوستتان هدیه دهید تا از آن استفاده کند.

 

یک‌لحظه! نام من روی برگه کوپن ثبت‌شده است. مطمئنید می‌توانم آن را به کس دیگری دهم تا استفاده کند؟
بله! شرکای تجاری ما تنها کدهای یکتای شما را در اختیار دارند و بر اساس نام مقایسه‌ای انجام نمی‌دهند.

 

کد کوپن را باید یک‌بار استفاده کرد یا می‌توان در زمان‌های مختلفی از بخش‌های آن استفاده کرد؟
کوپن را نمی‌توان در زمان‌های مختلفی نیز استفاده کرد. زمانی که کد خود را به فروشنده اعلام کنید،‌ آن کد به‌طور کامل، از درجه اعتبار ساقط است وامکان استفاده دوباره از آن وجود ندارد.

 

چگونه به کد های تخفیف خریده شده دسترسی داشته باشم ؟
از طریق پنل کاربری ، شما به بخش حساب کاربری و سپس به بخش کدهای تخفیف میروید و از آنجا به کد های خود دسترسی دارید.

 

در پرداخت الکترونیک مبلغ بلافاصله از حساب من کم می‌شود؟
بله کم شده و پس از پرداخت برای شما کد کوپن نمایش داده خواهد شد و همیشه درون حساب کاربری شما در بخش کد های تخفیف وجود خواهد شد. در صورت وجود خطا و برقرار نشدن پرداخت، مبلغ کسر شده از شما طی مدت 72 ساعت به حساب شما برخواهد گشت.

در صورت عدم بازگشت وجه پرداختی، پس از بررسی حساب با شماره 02433529320 تماس حاصل بفرمایید.

 

روش پرداخت الکترونیکی چقدر ایمن است؟
بسیار ایمن! اگر شما بخواهید از طریق کارت خود پرداخت کنید،‌ شما به سایت بانک فرستاده خواهید شد تا اطلاعات خود را وارد و مبلغ را پرداخت نمایید؛ پس بنابراین ما اطلاعاتی از شما را نگهداری نکرده و دریافت نمی‌کنیم.

 

من تصمیمم عوض‌شده است. می‌توانم پول خود را پس بگیرم؟
ازآنجایی‌که ما رابط بین شما و شریکان تجاری خود هستیم،‌ بازگرداندن پول غیرممکن است؛ بنابراین پیش از ثبت سفارش لطفاً تصمیم خود را قطعی کنید. وحتما صحفه محصول هر تخفیف را با دقت مطالعه کنید .

 

اگر زمان استفاده از کوپن به پایان رسیده باشد چی؟
هیچ مشکلی ندارد ! اگر تخفیف خریدید و مهلت استفاده آن به پایان رسیده بود و شما هنوز آنرا استفاده نکرده بودید به ما از طریق بخش تماس با ما تماس بگیرید و به ما مشخصات تخفیف خود را اعلام کنید . ما تخفیف شما را پس گرفته و هزینه را با روی باز به شما برمی گردانیم 🙂

 

 

علاقه‌مندم نظرم در رابطه با زنجان تخفیف و  تخفیف‌های مختلف را ابراز کنم.
با کمال میل ! شما میتوانید پایین صفحه هر تخفیف در قسمت پرسش و پاسخ نظر خود را درج بفرمایید و یا انتقادات، پیشنهادات و شکایات را برای ما به آدرس info@zanjantakhfif.com ارسال بفرمایید. نظرات شما برای ما بسیار مهم است پس درنگ نکنید و نظر خود را اعلام کنید.

 

«هر بن تخفیف ویژه یک نفر» به چه معناست؟
یعنی با هر کد تخفیف یک نفرمی تواند از سرویس‌های ارائه ‌شده استفاده نماید.

 

«بدون محدودیت در خرید کوپن» به چه معناست؟
یعنی هر نفر می‌تواند به تعداد دلخواه کد تخفیف برای خود یا دوستان، اقوام و سایرین خریداری نماید. البته توجه نمایید که در قسمت محدودیت استفاده هر نفر مشخص می‌شود که هر نفر حداکثر از چند کد تخفیف برای خود می‌تواند استفاده کند.

 

«هر بن تخفیف ویژه یک سفارش» به چه معناست؟
یعنی با هر کد تخفیف تنها می‌توانید یک سفارش که مخصوص رستوران و کافی‌شاپ است را دریافت نمایید و در صورت سفارش بیشتر هزینه جداگانه بر عهده شما است.

 

«در صورت تمایل به سفارش بیشتر، هزینه بر عهده مشتری است» به چه معناست؟

یعنی شما می‌توانید تا سقف کوپن خریداری‌شده سرویس بگیرید و در صورت سفارشی بیشتر از سقف کوپن هزینه جداگانه در محل قابل پرداخت است.

 

منوی باز رستوران به چه معناست؟
یعنی شما میتوانید با توجه به سقف کوپن تان از منوی رستوران خرید بفرمایید. بدیهی است اگر بیش از سقف کوپن تان سفارش داده اید. مابه التفاوت مبلغ را در رستوران پرداخت میفرمایید.

 

نحوه مطلع شدن از آخرین اخبار و پست های وبسایت  

سه روش برای اطلاع رسانی شما از آخرین اخبار و پست های وبسایت وجود دارد :

  • خبرنامه
  • سرویس دریافت لحظه ای تخفیفات (نوتیفیکیشن)
  • شبکه های اجتماعی زنجان تخفیف

 

خبرنامه 

در این روش شما باید عضو خبرنامه زنجان تخفیف بشوید . بدین منظور به بخش پایینی سایت رفته و طبق تصویر ایمیل خود را وارد کرده و استان زنجان را انتخاب نمایید و طبق جنسیت خود در خبرنامه عضو شوید .

 

 

اعلانات (نوتیفیکیشن) :

این روش بسیار سریع و عالی می باشد . هرگاه شما برای اولین بار وارد وبسایت بشوید یک اعلانی برای شما به نمایش در می آید که به شما میگوید دوست دارید عضو سرویس دریافت لحظه ای تخفیفات باشید شما هم دکمه آبی رنگ می خواهم را بزنید و عضو شوید .

اگر به هر طریقی فرصت اول را از دست دادید نگران نباشید ! یک زنگوله قرمز گوشه سمت چپ سایت همواره همراه شما هست ! روی آن کلیک کنید پنجره ای برای شما باز می شود مراحل داخل پنجره را طی کنید (فقط 10 ثانیه زمان نیاز دارید) و عضو سرویس دریافت لحظه ای تخفیفات ما بشوید .

 

شبکه های اجتماعی زنجان تخفیف :

در همان بخش پایینی سایت شبکه های اجتماعی ما قرار دارند که با یک فلش سفید رنگ به آنها اشاره شده است ، می توانید عضو آن ها بشوید و آخرین مطالب وبسایت را دریافت نمایید .

 

 

مستندات دیگر :

درباره ما 

زنجان تخفیف چگونه کار میکند 

سوالات متداول شرکای تجاری

سوالات متداول مشتریان 

 

زنجان تخفیف آماده عقد قرارداد  با همه مراکز تفریحی ، خدماتی ، فروشگاه های بزرگ ، مراکز ارائه خدمات بهداشتی و آرایشی ، مراکز سلامتی و پزشکی و .... می باشد .

همچنین شما میتوانید با استفاده از آیکون سمت راست پشتیبانی با ما صحبت کنید و مارا از نظرات ، پیشنهادات و انتقادات و ... خود بهره مند سازید . 

پل های ارتباطی با ما :

شماره تماس : 02433529320

ایمیل : info@zanjantakhfif.com

آدرس : زنجان شهرک غرب خیابان سرو شمالی 3 قطعه a110

<< زنجان تخفیف هم فروش هم تبلیغ >>